Mazda 6. Typowe usterki. Poradnik kupującego.

Mazda-6-I-sedan-obraz-7

Mazda 6 to pełne uroku auto, które spełni się i w roli samochodu rodzinnego i w roli auta dla młodego człowieka. Dlaczego? Bo „szóstka” może być dumne ze swojej stylistyki.

Mazdę 6, co widać na pierwszy rzut oka, projektował człowiek pełen werwy, a nie zaspany biurokrata, zasypiający o czternastej w pracy nad drugim kubkiem kawy. „Szóstka” jest zdecydowanie ponadczasowa i tak będzie zapewne jeszcze przez wiele lat. Miejsca w środku jest wystarczająco, nie można narzekać ani na komfort, ani na ergonomię czy wykończenie wnętrza. Niektórzy właściciele tego auta narzekają jedynie na słabe wyciszenie kabiny.


Odbierz dodatkowe 25% zniżki
na ubezpieczenie OC/AC Mazdy w AXA DIRECT

Kalkulator OC AXA

Mazda 6 była produkowana w latach 2002 – 2007. W 2005 roku samochód odświeżono, a facelifting objął przednie i tylne lampy (zastosowano ciemne wkłady), nowy wlot powietrza, nowy przedni zderzak oraz nowe wzory obić, kolorów i obręczy aluminiowych i elementów wyposażenia. Producent poprawił także zabezpieczenie podwozia przed korozją oraz wprowadził w wersjach silnikowych 2.0 i 2.3l sześciobiegowe, manualne skrzynie biegów. Diesle zostały z kolei wyposażone w zemstę ekologów, czyli filtr cząstek stałych DPF.

Mazda 6 była produkowana w trzech wersjach nadwozia: jako czterodrzwiowy sedan, jako pięciodrzwiowy liftback oraz jako pięciodrzwiowe kombi, dzięki czemu może zaspokoić niemal wszystkie gusta.

Czytaj cały: Mazda 6. Typowe usterki. Poradnik kupującego. 

Tagi: ,

Skomentuj wpis