Mazda Premacy I. Typowe usterki. Poradnik kupującego

Mazda-Premacy-1

Typowo rodzinnych minivanów na europejskim rynku nie brakuje. Osoby, które chcą kupić auto z drugiej ręki, nie powinny narzekać na brak ciekawych propozycji.

Mazda Premacy pierwszej generacji to jedno z najmniej kłopotliwych aut tego typu. Oczywiście, znajdą się osoby, które zaraz wytkną Maździe niemożność komponowania wnętrza (foteli nie można przesuwać, ale można je przestawiać i wymontowywać), co mają auta konkurencji. Jeśli jednak dla przyszłego właściciela ważniejsza jest niezawodność, dodatkowo połączona z ciekawym wyglądem, to Mazda Premacy pierwszej generacji może być naprawdę ciekawą propozycją. A inni niech się bawią fotelami we wnętrzu i szykują grubą kasę na naprawy…


Odbierz dodatkowe 25% zniżki
na ubezpieczenie OC/AC Mazdy w AXA DIRECT

Kalkulator OC AXA

Przyjrzyjmy się nieco historii powstania Mazdy Premacy. Auto było produkowane w latach 1999 – 2005. W 2001 dokonano kosmetycznego faceliftingu (zmieniono między innymi kształt tylnych świateł oraz wyeliminowania powtarzającą się awarię tylnych hamulców). Konstruktorzy podczas tworzenia Mazdy Premacy wykorzystali wiele elementów z modeli 626 i 323 (między innymi kokpit oraz płyta podłogowa). W końcu po co wyważać głową otwarte drzwi. Samochód był produkowany w Japonii. Auto było produkowane w jednej, pięciodrzwiowej wersji i mogło mieć napęd przedni lub AWD. Najczęściej spotykane na rynku są auta pięciosobowe, ale można znaleźć także samochody siedmiosobowe z dodatkową, trzecią linią siedzeń.

Co pod maską? Mazda Premacy mogła być napędzana silnikami benzynowymi o pojemności 1.8l (100 i 114 KM), 2.0 litra (131 KM) oraz wysokoprężnym 2.0l DITD (90 i 101 KM).

Jakich problemów można spodziewać się po Maździe Premacy?

Czytaj cały: Mazda Premacy I. Typowe usterki. Poradnik kupującego

czego szukali ludzie czytający ten post:

  • mazda premacy auto świat
  • premacy dane techniczne

Tagi: , , ,

Skomentuj wpis